pt

برگزیدگان نخستین دورۀ تصویرسازی محیط زیست معرفی شدند

۲۳ مهر ۱۳۹۲
.

هنرمندان برگزیدۀ نخستین دورۀ تصویرسازی محیط زیست با محوریت پرندگان پس از بررسی آثار 268 هنرمند از سوی هیئت انتخاب این رویداد معرفی شدند.

.

به گزارش روابط عمومی انجمن تصویرگران به نقل از گروه پیله بهشت، سارا نارستان از تهران، سمانه رهبرنیا از مشهد، نسیم نوروزی از تهران، سارا عربشاهی از تهران، زهرا امیریگانه از بندرانزلی، رضا مکتبی از تهران، الهه جوانمرد از تهران، مرضیه صادقی از قزوین، گلرخ محتاج الفضل از تهران، گلنوش شریفی از کرج، فائزه مهدوی حاجی از تهران، بیتا افخمی گلی از مشهد، نازنین عباسی از تهران، سمانه شریفی از تهران، ریحانه علیخانی از تنکابن، مهشید دارابی از تهران، زهرا کیقبادی از تهران، مرجان قائمی از تهران، افروز قلی زاده از تهران و آرزو قلی زاده از تهران 20 تصویرگری هستند که توسط هیئت داوران برگزیده شده‎اند.

.

برگزیدگان امروز ۲۲ مهرماه در کارگاه نظری پرنده شناسی و پرنده نگرى شرکت کردند و فردا ۲۳ مهرماه در کارگاه آموزشی تصویرسازى پرندگان در مجموعۀ فرهنگی هنری ایوان شمس حضور می‎یابند.

.

قرار است پس از این دوره‎های نظری و عملی، برگزیدگان با حضور در منطقه‎ای در شمال کشور به تصویرسازی پرندگان آن منطقه بپردازند. آثار نهایی در خانۀ هنرمندان به نمایش درآورده خواهندشد.

.

این رویداد با هدف تقویت جایگاه طبیعت در عرصۀ هنر، پیوند هنر و طبیعت از دریچه‎ای جدید و ثبت گونه‌های مختلف پرندگان توسط هنرمندان توسط گروه هنری پیله بهشت با حمایت انجمن تصویرگران ایران، شهرداری تهران، خانۀ هنرمندان و سازمان آگهی‎های روزنامه ایران برگزار می‎شود.

.

علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی www.cpart.ir  مراجعه کنند.

 

آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه