pt

«انتخاب مردمی» در ششمین دوسالانۀ تصویرگری تهران

۱۶ آبان ۱۳۹۲
.


بازدیدکنندگان از نمایشگاه دوسالانۀ تصویرگری می‎توانند با دادن رأی، آثار منتخب خود را در دوبخش «تصویرگری کتاب» و «جهان نورها و سایه‌ها» معرفی کنند.

.

به گزارش روابط‎عمومی انجمن تصویرگران، بنا به اعلام دبیر دوسالانه، همزمان با گشایش بخش‌های جانبی دوسالانه، در بعدازظهر روز شنبه ۱۸ آبان، صندوقی برای داوری بازدیدکنندگان و انتخاب برگزیدۀ مسابقه‌های دوسالانه، در محل نمایشگاه قرار می‎گیرد.

.

دبیر دوسالانه از همۀ تصویرگران، هنرمندان و سایر بازدیدکنندگان نمایشگاه خواست تا با انتخاب‌های خود برگزیدۀ «انتخاب مردمی» دوسالانه را در بخش‌های «تصویرگری کتاب» و «جهان نورها و سایه‌ها» معرفی کنند. این صندوق فقط توسط دبیر دوسالانه بازبینی خواهدشد و برگزیدۀ بازدیدکنندگان در هر بخش، از طریق سایت دوسالانه و سایت انجمن تصویرگران معرفی خواهدشد.

.

کیانوش غریب‌پور گفت دوسالانه، بازتاب یک دهه تصویرگری ایران است و باید این فرصت برای همه فراهم باشد تا داوری‌هایشان را به‌نحوی به جامعۀ تصویرگران نشان دهند؛ به علاوه تجربۀ انتخاب‌های مردمی در کنار داوری‌های حرفه‌ای، همیشه پیام‌هایی به ما می‌دهد که می‌تواند مبنای قضاوت‌های جدیدی در مورد یک جریان هنری باشد.

.

بخش‌های جانبی دوسالانه، شامل آثار «تصویرگران میهمان»(خارج از مسابقه)، بخش جانبی «دنیای جدید تصویرگری» و «نمایشگاه تصویرگران آسیای دور» در مجموعۀ فرهنگی‌هنری صبا، گالری آیینه، شنبه ۱۸ آبان، ساعت ۱۷:۳۰ گشایش خواهدیافت.

.

مجموعۀ صبا به غیر از روزهای جمعه از ساعت 10 تا 18، به روی بازدیدکنندگان گشوده است.


آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه