pt

پرواز با خورشید

۰۹ دى ۱۳۹۲

.
نمایشگاهی از آثار تجسمی هنرمندان معاصر ایران با عنوان پرواز با خورشید در گالری شیرین برگزار می‎شود.

.
به گزارش روابط عمومی انجمن تصویرگران، این نمایشگاه شامل آثار تجسمی 114 هنرمند ایرانی است که به مناسبت پنجاهمین سالگرد تأسیس شورای کتاب کودک، 17 تا 19 دی 1392 برگزار می‎شود.

.
آیین گشایش نمایشگاه، 17 دی ماه، ساعت 16 تا 20 در گالری شیرین به نشانی  خیابان ولنجک، خیابان 18، پلاک 9برگزار خواهدشد. همچنین کاتالوگ آثار هنرمندان این نمایشگاه به بهای 10000 تومان در شورای کتاب کودک به فروش می‎رسد .

.
در مقدمۀ این کاتالوگ آمده است:
«آرمان بزرگ شورای کتاب کودک، که رشد و اعتلای فرهنگ عمومی کودکان و نوجوانان است، امسال پنجاه ساله می‎شود. این مهم وقتی غریب‎تر می‎نماید که شورا تمامی این سال‎ها را مستقل و فقط با حمایت‎های مردمی، به سلامت و با سربلندی از سر گذرانده است. گروه حامیان شورای کتاب کودک افتخار می‎کند که به نمایندگی از خانواده بزرگ دوستداران شورای کتاب کودک، هم اکنون در نمایشگاه پرواز با خورشید، میزبان شما عزیزان است. مراتب سپاس خود را تقدیم می‎کنیم به تمامی هنرمندانی که با مشارکت در این نمایشگاه، بار دیگر همبستگی خود را با شورای کتاب کودک و آرمان‎هایش مورد تأکید قرار دادند. گروه حامیان از تمامی عزیزانی که با مشاوره و حمایت‎های مالی و معنوی خود ما را در این مهم یاری کرده‎ان، سپاسگزار است.»

آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه