pt

برای علی عامه کن

۰۶ تير ۱۳۸۹

انجمن تصویرگران به تازگی با خبر شد که یکی از هنرمندان پرتلاش و موثر تصویرگر علی عامه‌کن، متاسفانه درگیر بیماری سرطان شده است و در حال حاضر هم اوضاع خوبی ندارد. انجمن پیش از هر چیز برای این هنرمند خوب از خداوند بزرگ طلب شفای عاجل کرده و از هیچ کاری برای کمک به او و خانواده محترمش برای برون رفت از این وضعیت ناگوار دریغ نخواهد کرد. 


علی عامه کن، از تصویرگران جوان و موفقی است که فعالیت‌ها و جوایز پرتعداد داخلی و بین‌المللی‌اش بر هیچ کس پنهان نیست. علی بیمه خدمات درمانی دارد، اما متاسفانه مشمول طرح بیمه تکمیلی نشده و متاسفانه خیلی هم دیر بیماری‌اش را شناخته، هزینه‌های سنگین شیمی‌درمانی مشکلات جدی‌ای برای خود و خانواده‌اش پیش آورده است. انجمن تصویرگران تلاش دارد تا از وزارت ارشاد اسلامی و دیگر سازمان ها هزینه های درمانی او را تهیه کند؛ اما این مسیر، راه پر پیچ و خمی دارد از آن رو فکر کردیم که بتوانیم روی هم‌دلی و هم‌راهی دوستان و هنرمندان خوب، جدا از سازمان ها و ادارات نیز حساب کنیم.


همه ما شأن علی عامه کن را می‌دانیم، با این حال دوستانی که علاقه مند به کمک و همراهی هستند می توانند کمک های نقدی خود را به شماره‌حسابی که از برادرش حسن گرفیتم،  واریز کنند:


شماره حساب: 0003527519011

به نام : حسن عامه‌کن طارم‌سری

بانک : عابر بانک تجارت شعبه 361


دوستانی که خارج از کشور هستند می توانند برای کمک های نقدی خود از شماره حساب های زیر استفاده کنند:


Bank name: SHINSEI BANK,LTD.

Bank Code: 0397

SWIFT CODE: LTCBJPJT

Branch name: Head Office


Bank Address:
1-8, Uchisaiwaicho 2-Chome, Chiyoda-ku,
Tokyo Japan
(Post code:100-8501)

Bank Phone: 03-5511-5111

**

Savings Account
No. 400-0395483

Name: KIYO YAMAMOTO

Address:
847-4 Yoshino Fujinocho Sagamiharashi Kanagawa JAPAN
(Post code: 229-0203)

Phone no.: 042 687 4171


در آخر انجمن تصویرگران از شما دوستان هنرمند خواستار دعا و هم‌دلی برای شفا و آرامش این دوست، و دیگر دوستانی است که درگیر بیماری و رنج اند. باشد که خداوند مهربان این دعاهای پاک را مستجاب کند.

آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه