pt

سومین نمایشگاه فروش آثار چند نسل هنرمندان معاصر ایران

۲۳ بهمن ۱۳۹۲

.

سومین نمایشگاه فروش آثار چند نسل هنرمندان معاصر ایران در نگارخانۀ لاله برگزار می‎شود.

.

به گزارش روابط‎عمومی انجمن تصویرگران، نگارخانۀ لاله پس از برگزاری موفقیت آمیز دو دوره " نمایشگاه فروش آثار چند نسل هنرمندان معاصر ایران" که با هدف توسعۀ فرهنگ تبادل آثار هنری، رونق اقتصاد هنر و امکان حضور آثار هنری گرانبها در فضای زندگی شهروندان شکل گرفت و همچنین با در نظر داشتن اقبال عمومی به آن، وارد سومین دوره این رویداد ارزشمند شده‎است. در این رویداد بیش از 150 اثر تجسمی با همراهی و حضور 90 هنرمند در قالب نقاشی، طراحی، فتوآرت و چاپ دستی ارائه خواهدشد.

.

از شاخصه‎های این نمایشگاه وجود جریان پیشرو، تنوع شیوه‎های هنری و بیانی منتخب هنرمندانی از هفت دهه با در نظر داشتن گرایش‎های مدرن و معاصر است. همۀ هنرمندان حاضر با نیت توسعۀ فرهنگی، آثار خود را با بهایی بسیار پایین‎تر از قیمت واقعی بین 100 تا 600 هزار تومان ارائه کرده‎اند که این امر فرصتی استثنایی برای خرید آثار هنری برای علاقه‎مندان به وجود آورده‎است و امید است این رویداد به ارتقای آگاهی عمومی از تحولات و تجربیات هنری معاصر یاری رسانده و تعامل هرچه بیشتر هنرمندان را در توسعۀ آفرینش‎های فرهنگی و هنری در پی داشته‎باشد.

.

رضا بانگیز، محمد ابراهیم جعفری، مهدی حسینی، حسینعلی ذابحی، همایون سلیمی، مینا نوری، ثمیلا امیرابراهیمی، فرشته غازی راد، بهزاد شیشه گران، حمید پازوکی، نیلوفر قادری نژاد، اکبر نیکان پور، مرتضی اسدی، آنه محمد تاتاری، علی ندایی، معصومه مظفری، رضا خدادادی، فرح ابوالقاسم، احمد وکیلی، جمشید حقیقت شناس، سیروس آقاخانی، مجتبی تاجیک، جواد نوبهار، رضا هدایت، کیوان عسگری، رضا افسری، داریوش حسینی، محمد خلیلی، احمد منتظری رودبارکی، علیرضا گلدوزیان، هدی حدادی، مرتضی زاهدی، شاهو بابایی، حسین سلطانی و امیرعلی قاسمی تعدادی از هنرمندان حاضر در این رویدادند.

.

آیین گشایش نمایشگاه روز جمعه 25 بهمن از ساعت 16 تا 21، برگزار می‎شود و نمایشگاه تا 26 اسفند از ساعت 10 تا 20 دایر خواهدبود. علاقه‎مندان می‎توانند برای بازدید و خرید آثار به نگارخانۀ لاله، واقع در خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی پارک لاله، روبروی پارکینگ طبقاتی لاله (تلفن:88962339) مراجعه کنند.

آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه