pt

چهار نشست تخصصی در فجر

۲۹ بهمن ۱۳۹۲

.

ششمین جشنوارۀ هنرهای تجسمی فجر، چهار نشست تخصصی تصویرسازی، عکاسی، کاریکاتور و پوستر را با حضور هفت داور خارجی خود برگزار می‎کند.


.

به گزارش روابط‎عمومی انجمن تصویرگران، نشست تخصصی عکاسی و پوستر روز پنجشنبه اول اسفند و نشست تخصصی تصویرسازی و کاریکاتور روز شنبه 3 اسفند برگزار می‎شود.


.

عنوان نشست عکاسی، "فتوژورنالیسم و نوگرایی عکاسی مستند اجتماعی" است که با حضور "ژان گامی" از فرانسه، سیف‌الله صمدیان و حسن غفاری، از ساعت 15 تا 18، پنجشنبه اول اسفند در سینما تک موزۀ هنرهای معاصر برگزار می‌شود. همچنین در صبح پنجشنبه از ساعت 9:30 تا 12:30، در موزۀ هنرهای معاصر آثار این عکاس فرانسوی به نمایش در می‎آید و مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.


.

نشست بخش پوستر با عنوان "پوسترهای اجتماعی"، با حضور "خاویر برمودز" از مکزیک، "فلیپ توباردا" از برزیل، مسعود نجابتی و مهدی سعیدی از ساعت 15 تا 18، پنجشنبه اول اسفند برگزار می‎شود. اما علاقه‎مندان در این روز می‎توانند آثار "خاویر برمودز" را از ساعت 9:30 تا 11، و "فلیپ توباردا" را از ساعت 11.15 تا 12:45 در موسسۀ فرهنگی و هنری صبا تماشا کنند و شاهد بحث و گفتگو در مورد آنها باشند.


.

در ادامۀ این نشست‎ها، نشست بخش کاریکاتور با نام "کاریکاتور در ایتالیا و ترکیه"، با حضور "محی‌تین کوراغلو" از ترکیه، "آجیم سولاج" از آلبانی، بهمن عبدی و بزرگمهر حسین‎پور از ساعت 15 تا 18، شنبه 3 اسفند ماه برگزار می‌شود. همچنین در این روز، از ساعت 9:30 تا 11 آثار "محی‌تین کوراغلو" و از ساعت 11:15 تا 12:45 آثار "آجیم سولاج" در موزۀ هنرهای معاصر به نمایش و بحث و گفتگو گذاشته می‌شود.


.

نشست بخش تصویرگری نیز با نام "تصویرگری کتاب کودک در دانمارک" با حضور" راجر ملو" از برزیل، "لیز اندرسون" از دانمارک، کاظم طلایی و هدی حدادی از ساعت 15 تا 18 روز شنبه 3 اسفند در موسسۀ فرهنگی و هنری صبا برگزار می‌شود. قرار است در صبح این روز ورک‎شاپی با حضور "راجر ملو" از ساعت 9:30 تا 11، در موسسۀ فرهنگی و هنری صبا برپا می‌شود.


.

حضور در این نشست‎ها برای همۀ علاقه‎مندان آزاد خواهدبود.

.

آیین اختتامیه این جشنواره نیز، ساعت 18.30 یکشنبه 4 اسفند 1392 در تالار وحدت برگزار می‌شود.

آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه