pt

دیدارنو با دو ورک‎شاپ نو

۰۸ اسفند ۱۳۹۲

.

جشنوارۀ طراحی گرافیک شهریِ دیدارنو با دغدغۀ گسترش توانایی برای طراحی گرافیک در رسانه‎های محیطی شهری دو ورک شاپ برگزار می‎کند.

.

به گزارش روابط‎عمومی انجمن تصویرگران، این ورک شاپ‎ها با حضور آرش تنهایی در نهم اسفند و حمیدرضا بیدقی در شانزدهم اسفند در گالری هنر شمارۀ یک فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهند شد. 

.

به گفتۀ کیانوش غریب‎پور دبیر این جشنواره، موضوع مورد نظر در این ورک‎شاپ‎ها گرافیک شهری است و به ویژه در کارگاه دوم، تصویرسازی با گرایش شهری و برای کاربرد در بیلبرد و پرتابل‌های شهری مورد نظر قرار می گیرد.

.

دیدار نو به‎عنوان بخشی از دهگانۀ رویداد بزرگ «فصل همدلى» با موضوع کارت پستال‎های شهری، پیام‎های شهروندی و پیام‎های مناسبتی برگزار می‎شود که هدف اصلی آن، فراهم آوردن فضایی دیدنی از طرح‎ها و رنگ‎ها بر روی سازه‎های تبلیغاتی شهر تهران در ایام بهار و نوروز و ارتقای زیبایی‎شناسی دیداری افراد است.

.

جوایز در نظر گرفته‎شده برای نفرات اول تا سوم، به ترتیب سه، دو و یک میلیون تومان است. علاقه‎مندان برای ارسال اثر به این جشنواره تا 15 اسفندماه فرصت خواهند داشت و آثار راه‎یافته به جشنواره در طول نوروز 1393، در قالب رسانه‎های محیطی شهری مانند بیلبرد و بنرهای پرتابل،‌ به نمایش همگانی شهروندان و مسافران نوروزی شهر تهران درخواهندآمد.

.

برای آگاهی بیشتر از شرایط شرکت در جشنواره به اینجا بروید. 


آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه