pt

سرزمین توت فرنگی به تهران می‎آید

۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳

سرزمین توت فرنگی- اَردبِرلَند- نام نمایشگاهی از آثار تصویرگری معاصر کتاب‎های تصویری کشور آلمان است که 12 تا 31 اردیبهشت در گالری لاله تهران برگزار می‎شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن تصویرگران به نقل از شورای کتاب کودک، این نمایشگاه، بخش دوم نمایشگاه دوجانبۀ انارستان- اردبرلند است که با گردآوری حدود 80 اثر از 16 تصویرگر آلمانی توسط "تام آیکنهوفه"، تصویرگر و طراح گرافیک ساکن برلین، آماده شده است.

اردبرلند با همکاری شورای کتاب کودک و گالری لاله، وزارت امور خارجۀ جمهوری فدرال آلمان، بخش فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در آلمان، انتشارات هامرآوئه و انجمن هنری طراحی و تصویرسازی در برلین، برگزار می‎شود و پس از تهران، در شهرهای اصفهان، مشهد و گرگان نیز به نمایش درخواهد آمد.

بخش نخست این برنامۀ دوجانبه، نمایشگاه انارستان، با موضوع تصویرگری معاصر کتاب کودک ایران، بود که از سپتامبر 2013 تا آپریل 2014 در کتابخانۀ بین‎المللی جوانان مونیخ برگزار شد. انارستان نیز به زودی سفر خود را به شهرهای دیگر اروپا و آمریکا آغاز خواهدکرد.

آیین گشایش نمایشگاه جمعه 12 اردیبهشت 1393 از ساعت 17 تا 21 در نگارخانۀ لاله به نشانی خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی پارک لاله، روبروی پارکینگ طبقاتی برپا می‎شود و تا 31 اردیبهشت از ساعت 9 صبح تا 19 میزبان علاقه‎مندان خواهدبود.

آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه