pt

اطلاعیۀ انجمن دربارۀ پرداخت حق عضویت

۱۵ مرداد ۱۳۹۳

.

هیئت مدیرۀ انجمن تصویرگران، با توجه به اختیارهای قانونی خود در «تفسیر اساسنامه»، «تعیین مقررات»، «تدوین و ابلاغ آیین‎نامه‎ها»، «روش‎های ادارۀ انجمن» و سایر اختیارهای اجرایی خود، موارد زیر را به اطلاع همکاران محترم و اعضای گرامی انجمن فرهنگی-هنری تصویرگران می‎رساند. بدیهی است همۀ موارد اعلام شده در جهت بقای انجمن و حفاظت از آن و تنظیم حقوق متقابل پیش‎بینی و اعلام می‎شود.

.

حق عضویت و بدهکاری اعضا

.

1- بدهکاری تمام اعضا تا قبل از 1391 شامل بخشودگی می‎شود.

.

2- اعضایی که در مدت بخشودگی و قبل از انتشار این سند، حق عضویت خود را به طور مرتب و کامل پرداخت کرده‎اند یک سال از پرداخت حق عضویت (سال 94) معاف خواهندبود.

.

3- همۀ اعضا موظف‎اند تا 10 شهریور 1393، حق عضویت سال‎های 91، 92 و 93 را تسویه کنند و سند پرداخت را به سرعت به انجمن تحویل دهند. از اعضایی هم که حق عضویت این سال‎ها را از قبل پرداخت کرده‎اند درخواست می‎شود برای جلوگیری از خطای احتمالی، انجمن را دوباره در جریان نحوه و تاریخ پرداخت قرار دهند.

.

4- اعضایی که در خارج از کشور به سر می‎برند حتماً باید از طریق ایمیل (مکتوب) شرایط خود را اعلام کنند تا در رابطه با چگونگی پرداخت حق عضویت آنان تصمیم‎گیری شود. عدم برقراری ارتباط با انجمن به منزلۀ پذیرش آگاهانۀ لغو عضویت تلقی خواهدشد.

.

6- هیئت مدیرۀ انجمن، تمامی اعضایی را که حق عضویت خود را تا زمان مقرر پرداخت نکرده باشند، لغو عضویت شده به حساب خواهدآورد.

.

7- انجمن لغو عضویت فرد را به طور محرمانه از راه‎های مقتضی به اطلاع او خواهد رساند.

.

8- فرد لغو عضویت شده، مجاز است تا 30 شهریور، به صورت کتبی نسبت به رأی انجمن اعتراض کند. عدم اعتراض به منزلۀ پذیرش رأی خواهدبود.

.

9- هیئت مدیرۀ انجمن پس از دریافت اعتراض‎های مکتوب، نسبت به تشکیل شورای صالح برای رسیدگی به آنها اقدام خواهد کرد.

.

10- انجمن پس از قطعیت لغو عضویت، مجاز و مختار است فهرست اعضای لغو عضویت شده را از طریق سایت و دیگر رسانه‎های اختصاصی خود برای دیگر اعضا منتشر کند. همچنین فهرست این اعضا در مجمع عمومی عادی سالیانه منتشر خواهدشد.

.

11- افراد لغو عضویت شده تبعاً نمی‎توانند در فعالیت‎های انجمن شرکت کنند و همچنین از خدمات و امکانات انجمن بهره‎مند شوند. این موضوع به طور اولی در مورد شرکت در مجمع عمومی و نامزدی انتخابات انجمن صادق است.

.

12- مبلغ حق عضویت برای اعضای پیوسته 50 هزار تومان و برای اعضای وابسته 30 هزار تومان است.

.

13- برای پرداخت از سه شیوه می‎توان اقدام کرد: 1- مراجعۀ حضوری به انجمن و پرداخت از طریق کارتخوان، 2- واریز به شماره حساب‎های معرفی شده، 3- کارت به کارت

شمارۀ حساب انجمن: 1-1399622-1-123

بانک اقتصاد نوین به نام سید فضل‎اله طباطبائی و علی هاشمی شهرکی

جهت سهولت در پرداخت، شمارۀ حساب و کارت زیر علاوه بر حساب فوق، به طور موقت در نظر گرفته شده‎است:

شمارۀ حساب: 1-1021318-800-809

شمارۀ کارت: 1256 1444 8610 6219

بانک سامان به نام کیانوش غریب پور


آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه