pt

نشست هنرمندان با شهردار تهران

۰۳ شهريور ۱۳۹۳

 

..

نشست اعضای هیئت‌ مدیره‌های انجمن‎های عضو خانۀ هنرمندان ایران با شهردار تهران 26 اَمرداد، در سالن کنفرانس برج میلاد تهران برگزار شد.

.

به گزارش روابط‌عمومی انجمن تصویرگران، این نشست به منظور بررسی مسائل و مشکلات هنرمندان در رشته‌های مختلف، با حضور دکتر محمدباقر قالیباف، شهردار تهران، عبدالحسین مختاباد، عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران، اعضای شورای عالی خانه هنرمندان ایران، دکتر مجید سرسنگی مدیرعامل خانۀ هنرمندان و هیئت‌ مدیره‌های انجمن‌های هنری عضو شورای عالی خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

.

کیانوش غریب‎پور که به همراه دیگر اعضای هیئت مدیرۀ انجمن تصویرگران در این جلسه حضور داشت، به نمایندگی از انجمن به طرح مشکلات آن پرداخت. وی در سخنان خود مشکل بی مکان بودن انجمن را با هیچ انجمن هنری دیگر قابل قیاس ندانست و به تشریح شرایط بسیار حساس و جدی فعلی انجمن برای شهردار تهران پرداخت که در پی آن قول های مساعدی از سوی شهردار تهران داده شد. دکتر مجید سرسنگی نیز به هیئت مدیره انجمن تصویرگران اطمینان داد که موضوع مکان انجمن را با جدیت و الویت ویژه‎‎ای پیگیری می‎کند.

.

در این نشست نمایندگان انجمن‌های هنری موسیقی، تئاتر، سینما، مجسمه‌سازی، نقاشان، خوشنویسان، شاعران، طراحان گرافیک، سفال و سرامیک، معماران و عکاسان نیز مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح کردند و دکتر قالیباف در زمینۀ رفع این مشکلات قول مساعد داد.


آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه