pt

ارسال گروهی آثار به نمایشگاه بلونیا 2015

۱۶ شهريور ۱۳۹۳

.

انجمن تصویرگران امسال نیز به مانند سال گذشته آثار تصویرگران را برای شرکت در نمایشگاه بلونیای 2015 ارسال می‎کند.

.

به گزارش روابط‎عمومی انجمن تصویرگران، تصویرگران محترم می‎توانند برای ارسال آثار خود، با در نظر گرفتن شرایط زیر، از طریق دبیرخانۀ انجمن اقدام کنند.

.

1- زمان دریافت آثار توسط انجمن تصویرگران، روزهای دوشنبه و سه شنبه، 24 و 25 شهریور از ساعت 9 تا 17، خواهدبود.

.

2- هزینۀ ارسال آثار برای اعضای انجمن 25000 تومان و برای دیگر تصویرگران 35000 تومان است.

برای پرداخت به دو صورت می‎توان اقدام کرد:

واریز به حساب:

123-1-1399622-1 بانک اقتصاد نوین

شعبۀ آفریقای شمالی کد 123

به نام سیدفضل الله طباطبائی و علی هاشمی شهرکی

و یا پرداخت در دفتر انجمن، از طریق دستگاه کارتخوان

.

لطفا از واریز به حساب‎های دیگر جداً خودداری شود.

.

3- انجمن تصویرگران تنها مسئولیت جمع‎آوری آثار را برای ارسال گروهی برعهده خواهدگرفت. بنابراین از همۀ متقاضیان درخواست می‎شود تمام اقدامات لازم برای شرکت در نمایشگاه از جمله ثبت نام اینترنتی، پرینت فرم ثبت‎نام، پرینت و تکمیل و الصاق برچسب بر پشت آثار و غیره را انجام داده و سپس برای تحویل آثار به انجمن تصویرگران مراجعه کنند.

.

4- آثار باید با شرایط موجود در فراخوان نمایشگاه از نظر ابعاد و تعداد مطابق باشد. یعنی 5 اثر که ابعاد آنها از حد تعیین شده بیشتر نباشد و هیچ‎گونه عناصر اضافی مانند قاب، پاسپارتو و غیره به همراه نداشته باشد.

.

5- انجمن مسئولیتی در قبال بسته‎بندی تک تک آثار ندارد. بنابراین از هر متقاضی درخواست می‎شود آثار خود را از قبل به نحوی مناسب بسته‎بندی کند تا در زمان تحویل به انجمن، به راحتی قابل بازدید و بسته‎بندی دوباره باشد.

تذکر: توجه کنید که با توجه به محدودیت در زمان و مکان و امکانات، در صورتی که موارد بالا توسط متقاضی رعایت نشود انجمن از پذیرش آثار جداً خودداری خواهدکرد.

.

6- متقاضی متعهد خواهدبود پس از بازگشت آثار به انجمن و انتشار اطلاعیه در سایت رسمی و دیگر مجراهای اطلاع‎رسانی انجمن، برای بازپسگیری آثار تا 10 روز، با ارائۀ رسید، اقدام کند، در غیر این صورت تعهدی از سوی انجمن برای نگهداری آثار وجود نخواهد داشت.

.
چند توصیه:

.

1- حتماً فراخوان نمایشگاه را دوباره و به دقت بخوانید و طبق آن عمل کنید.

.

2- در تکمیل برچسب برای الصاق بر پشت هر اثر توجه کنید که در قسمتName ، نام و نام‎خانوادگی، در قسمتTitle of work، عنوان اثر و در قسمتCaption ، توضیحی بسیار کوتاه در مورد اتفاقات به تصویرکشیده شده در هر اثر را بنویسید. توجه کنید که این موارد را به زبان انگلیسی و خوانا بنویسید.

.

3- اگر در جریان کار با مشکلی مواجه شدید حتماً قبل از رسیدن به زمان مقرر تحویل آثار، آن را رفع کنید و بستۀ نهایی شده را برای تحویل همراه بیاورید. در این زمینه انجمن تا حد امکان از طریق ایمیل و تلفن پاسخگوی پرسش‎هایتان خواهدبود.

.

نشانی انجمن: تهران، انتهای خیابان مطهری، خیابان ترکمنستان، نبش کوچۀ سرو، پلاک2، واحد8

تلفن: 88441049 / 88424320

آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه