pt

مشرق زیبای من، غمگین است! در گالری لاله

۲۳ شهريور ۱۳۹۳

 .

مشرق زیبای من، غمگین است! در گالری لاله به نمایش در می‎آید.

مهلت ارسال آثار تا 31 شهریور تمدید شد.

.

به گزارش روابط‎عمومی انجمن تصویرگران، با هماهنگی‎های انجام شده از سوی انجمن تصویرگران و گالری لاله، قرار است نمایشگاه مشرق زیبای من، غمگین است! علاوه بر نمایش مجازی در سایت انجمن، در گالری لاله نیز برپا شود.

.

این نمایشگاه که گزیده ای از آثار به نمایش درآمده در سایت انجمن خواهدبود، 18 مهر در گالری یادشده گشایش می‎یابد و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت. انجمن تصویرگران با توجه به استقبال خوب و پیگیری تعداد زیادی از تصویرگران که کارهای‎شان هنوز ناتمام است و همچنین ایجاد فرصت برای دیگر هنرمندان جهت شرکت در این نمایشگاه نوع دوستانه، مهلت ارسال آثار را تا 31 شهریور تمدید کرده است.

.

مشرق زیبای من، غمگین است! نمایشگاهی است که در حمایت از کودکان رنج‎دیده و جنگزدۀ خاورمیانه از سوی انجمن تصویرگران برپا خواهدشد. قرار بود این نمایشگاه ابتدا به صورت مجازی در سایت انجمن تصویرگران به نمایش درآید و سپس به صورت فیزیکی در یکی از گالری‎های تهران نمایش داده شود که با هماهنگی‎های انجام شده این نمایشگاه در هر دو حالت مجازی و فیزیکی به طور همزمان گشایش خواهد یافت.

.

از همۀ علاقه‎مندان درخواست می‎شود حتماً فراخوان نمایشگاه را مطالعه و با توجه به توصیه‎های آن اقدام به ارسال آثار خود کنند.

آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه