pt

نخستین سوگواره هنرهای تجسمی برج میلاد

۱۷ آبان ۱۳۹۳
.

برج میلاد تهران، نخستین سوگواره هنرهای تجسمی با عنوان «سرخ و سیاه به رنگ عشق» را در سه بخش تصویرگری، عکاسی و طراحی گرافیک (پوستر) برگزار می‎کند.

.
به گزارش روابط‎عمومی انجمن تصویرگران، این سوگواره با هدف ثبت جلوه‎های معنوی و حضور پرشور مردم در برگزاری آیین‎های ایام محرم و صفر و نمایش فرهنگ غنی اسلامی ایرانی و اهمیت این ماه در فرهنگ غنی شیعه در اقصی نقاط ایران از 4 تا 19 دی 1393، در «رواق هنر برج میلاد تهران» برپا خواهدشد.

.
در بخش تصویرگری این سوگواره، هر هنرمند می‎تواند پنج اثر را با موضوعات حماسۀ عاشورا، رشادت‎ها و ایثارگری‎های این حماسه، معنویت و پیام عاشورا، تأثیر این حماسۀ بزرگ در زندگی امروز و مراسم‎های ایام سوگواری محرم و صفر ارسال کند.

.
در بخش عکاسی، هر هنرمند می‎تواند پنج اثر را با موضوعات حضور پرشور مردم ایران اسلامی در مراسم عزاداری دهه محرم، ثبت آیین‫های نذری در ایام محرم و سفر‬‬‬‬‬‬، برگزاری آیین‫های روضه‫خوانی‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ و برگزاری مراسم تعزیه‫خوانی‬‬‬‬‬‬ ارسال کند.

.
در بخش طراحی گرافیک (پوستر) هر هنرمند می‎تواند سه اثر را به صورت طراحی پوسترهای تصویری و نوشتاری در خصوص ایثار، شهادت، آزادگی، حصر و تشنگی؛ طراحی پوسترهای تصویری و نوشتاری با استفاده از علائم و نشانه‌های محرم و صفر و طراحی پوستر برای مراسم آیینی همچون عاشورا مانند کتیبه‫نویسی ارسال کند.

.
سه برگزیدۀ هر بخش به ترتیب 30، 20 و 10 میلیون ریال جایزۀ نقدی دریافت خواهند کرد. علاقه‎مندان تا تاریخ 21 آذر 1393، فرصت دارند تا آثار خود را از طریق سایت جشنواره ارسال کنند.

.
برای آگاهی بیشتر به متن فراخوان مراجعه کنید.

آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه