pt

9 تصویرگر ایرانی به نمایشگاه نامی 2015 راه‎یافتند

۲۶ آبان ۱۳۹۳
.

مسابقۀ تصویرگری نامی 2015 درحالی لیست برگزیدگان مرحلۀ اول داوری خود را معرفی کرد که نام 9 تصویرگر ایرانی در آن حضور دارد.

.

به گزارش روابط‎عمومی انجمن تصویرگران، این لیست شامل 94 تصویرگر است که از بین 1330 تصویرگر شرکت‎کننده از 71 کشور جهان به نمایشگاه و کاتالوگ آن راه یافته‎اند.

.

ملیکا سعیدا، یکتا جبلی، نرگس محمدی، علی دالوند، رضا دالوند (دو اثر)، زهرا محمدنژاد، علی عامه‎کن، حسن عامه‎کن و آذر تیموری تصویرگران حاضر در این لیست‎اند.

.

ایران پس از کرۀ جنوبی با 15 تصویرگر، به همراه ایتالیا در ردۀ دوم تعداد حاضران قرار دارد با این تفاوت که تعداد آثار راه‎یافته از ایران 10 اثر است. براساس آمار سایت مسابقۀ نامی، ایران تقریباً یک پنجم از کل 56 تصویرگر شرکت‎کننده از خاورمیانه را تشکیل می‎دهد که با توجه به نسبت تعداد شرکت‎کنندگان مناطق دیگر به تعداد راه‎یافتگان به نمایشگاه، این آمار نشان دهندۀ کیفیت بالای آثار ایرانی ارسال شده است.

.

راه‎یافتگان در مرحلۀ دوم داوری با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت تا در نهایت یک تصویرگر برندۀ جایزۀ بزرگ 10 هزار دلاری، دو تصویرگر برندۀ پنج هزار دلاری جزیرۀ طلایی، سه تصویرگر برندۀ دو هزار دلاری جزیرۀ سبز و 10 تصویرگر موفق به دریافت پلاک شود.

.

راه‎یافتگان می‎بایست اصل اثر یا پرینت با کیفیت آن را تا 31 دسامبر 2014، برابر با 10 دی 1393، به نشانی زیر ارسال کنند.

3F, Gallery Sang Bldg, Insadong-gil 17, Jongno-gu, 110-290 Seoul, Republic of

.

همچنین می‎بایست، فایل اثر خود را با ابعاد اصلی و رزولیشن 300 dpi، جهت چاپ در کاتالوگ نمایشگاه، به نشانی الکترونیک info@namiconcours.com ارسال کنند.

.

لیست مسابقۀ نامی را اینجا ببینید.

آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه