pt

فراخوان چهارمین جشنواره مد و لباس فجر منتشر شد

۱۸ بهمن ۱۳۹۳

 

.
دبیرخانه چهارمین جشنواره مد و لباس فجر، فراخوان چهارمین دوره این رویداد بزرگ هنری را در 9 بخش تخصصی منتشر کرد.

 

 

.

به گزارش روابط‎عمومی انجمن تصویرگران به نقل از کارگروه ساماندهی مد و لباس، این جشنواره در 9 بخش مسابقه شامل (لباس بانوان، آقایان، کودکان، نوجوانان، بخش طراحی زنده لباس، کیف و کفش و طراحی پارچه)، بخش علمی و دانشگاهی شامل (بخش رقابتی عملی و علمی، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، بخش آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای) بخش فرهنگی و هنری شامل (رقابتی، غیر رقابتی، فیلم و تاتر) بخش موسسات هنری مد و لباس، بخش صنعت و فناوری‌های نوین، بخش سازمان‌ها، اتحادیه‌ها و انجمن‌ها، استان ها و اقوام، عرضه محصولات کاربردی اسلامی ایرانی و بین‌الملل برگزار می‌شود.

.

شرکت در جشنواره مد و لباس فجر در بخش‌های مختلف، برای تمام طراحان، تولید کنندگان، عرضه کنندگان و فرهیختگان حوزه مد و لباس کشور آزاد است و هر طراح می‌تواند حداکثر با ارایه ۱۰ اثر بدون تکرار رنگ و سایز در هر بخش جشنواره شرکت کند که از هر هنرمند حداکثرسه طرح به هریک ازبخش‎های مسابقه راه پیدا خواهد کرد.

.

رشتۀ تصویرگری به عنوان یکی از بخش‎های رقابتی این جشنواره است که تصویرگران باید تا تاریخ 25 بهمن، تصویر پنج اثر خود را به همراه فرم ثبت نام به ایمیل‎های kashefi.ali@gmail.com  یا  arts@iranmode.com ارسال کنند و یا حضوری به دبیرخانۀ جشنواره تحویل دهند.

.

جوایز برگزیدگان رشتۀ تصویرگری برای رتبه اول 15 میلیون ریال، رتبه دوم 10 میلیون ریال و رتبه سوم 5 میلیون ریال تعیین شده است. 

.

چهارمین جشنواره مد و لباس فجر 5 تا 11 اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاه‎های بین‎المللی تهران، برگزار می‌شود.

.

نشانی پایگاه اطلاع رسانی جشنواره: www.iranmode.com

نشانی دبیرخانه دایمی: خیابان انقلاب، چهارراه کالج، خیابان حافظ جنب پمپ بنزین، انتهای بن بست هلال احمر پلاک6، دبیرخانه چهارمین جشنواره مد و لباس فجر.
شماره تماس: 66722312 (021)

 


آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه