pt

نشست آسیب‎شناسی تصویرگری قرآنی

۰۵ اسفند ۱۳۹۳

.
تصویرگری قصه‎های قرآنی در نشستی تخصصی از سوی خانۀ اندیشمندان علوم انسانی و با همکاری انجمن تصویرگران آسیب‎شناسی می‎شود.

.

به گزارش روابط‎عمومی انجمن تصویرگران، تهمینه حدادی از دست‎اندرکاران برگزاری این نشست در مورد چرایی برگزاری آن چنین گفت: «در واقع این نشست از درون یک پروژۀ پژوهشی با عنوان "نوآوری در تصویرگری قصه‎های قرآنی" بیرون آمد. در ابتدا تأکید بر نوآوری بود اما وقتی جلوتر رفتم دیدم به نوآوری نخواهیم رسید چون مشکلات این موضوع بسیار زیاد است. از سویی تصویرگرها ناراضی‎اند و از طرف دیگر می‎بینیم نویسنده‎ها هم در این زمینه موفق عمل نکرده‎اند. به نظر می‎آید باید مسئلۀ اصلی را در کمبود مطالعۀ تصویرگر و نویسنده در این زمینه و از طرفی سفارشی‎بودن بیشتر این آثار جستجو کرد. بنابراین تصمیم گرفتیم به آسیب‎شناسی بپردازیم به این ترتیب ابتدا نشست آسیب‎شناسی تصویرگری را در 9 اسفند و بعد از آن در نشستی دیگر در 16 اسفند آسیب‎شناسی نویسندگان را برگزار خواهیم‎کرد.»

.

وی در مورد کارشناسان نشست گفت: «آقای کیانوش غریب‎پور و خانم سحر ترهنده به عنوان کارشناسان این نشست، نیازهای موجود، مشکل اصلی و راه‎حل‎های ممکن در این زمینه را مورد بررسی قرارخواهند داد.»

.

نشست آسیب‎شناسی تصویرگری قصه‎های قرآنی ساعت 16 تا 18 روز شنبه 9 اسفند 93، در خانۀ اندیشمندان علوم انسانی (88911613) به نشانی خیابان ویلا، نبش خیابان ورشو برگزار می‎شود و همگان می‎توانند در آن شرکت کنند.


آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه