pt

مجمع عمومی عادی تعاونی مسکن کارکنان و اعضای خانۀ هنرمندان

۰۵ اسفند ۱۳۹۳
.

نوبت اول مجمع عمومی عادی تعاونی مسکن کارکنان و اعضای خانۀ هنرمندان ایران به طور فوق‎العاده در سالن همایش‎های برج میلاد تهران برگزار می‎شود.

.

به گزارش روابط‎عمومی انجمن تصویرگران به نقل از خانه هنرمندان ایران، در این اطلاعیه از کلیه اعضای تعاونی مسکن کارکنان و اعضای خانه هنرمندان ایران جهت شرکت در مجمع عمومی عادی به طور فوق‎العاده سال 1393 دعوت شده است.

.

دستور جلسه به شرح زیر است:

.

1- استماع گزارش رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل در خصوص عملکرد سال 1392
2- استماع گزارش بازرسین قانونی سال 1392
3- بررسی و تصویب صورتهای مالی سال 1392
4- انتخاب بازرس
5- بررسی خرید زمین و تعیین میزان واریزی توسط اعضا

6- سایر موارد قابل طرح در مجمع عمومی به طور فوق‎العاده

.

تذکر 1: افرادی که داوطلب انتخاب به عنوان بازرس هستند می بایست حداکثر تا 24 ساعت قبل از برگزاری مجمع درخواست خود را به صورت مکتوب به دفتر تعاونی مسکن ارسال کنند.

.

تذکر 2: در صورتی که هر یک از اعضا نتواند در مجمع عمومی به طور فوق العاده شرکت کند، می تواند استفاده از حق خود را برای حضور و اعمال رأی در مجمع عمومی به یک نمایندۀ تام الاختیار از میان افراد عضو یا غیر عضو واگذار کند. تعداد آراء وکالتی هر عضو حداکثر 3 رای و هر شخص غیر عضو فقط یک رای خواهدبود و حضور وکیل و موکل همزمان در دفتر تعاونی الزامی است مگر اینکه وکالتنامه در دفاتر اسناد رسمی تنظیم شده باشد. در ضمن بررسی و تأیید وکالتنامه‎ها از تاریخ انتشار آگهی تا 24 ساعت قبل از مجمع از ساعت 10 الی 18 در روزهای کاری هفته در دفتر تعاونی صورت می‎گیرد.

.

این مجمع عمومی روز سه شنبه 12 اسفند ساعت 14:30 در سالن همایش‎های برج میلاد تهران برگزار می‎شود.


آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه