pt

مجموعۀ کارت پستال اعضای انجمن تصویرگران منتشر می‎شود

۱۸ اسفند ۱۳۹۳

.

مجموعۀ 64 تایی کارت پستال اعضای انجمن تصویرگران با همکاری انتشارات پویانما، تا پیش از سال 94 منتشر می‎شود.

.

به گزارش روابط‎عمومی انجمن تصویرگران، مجموعۀ کارت پستال ویژۀ اعضای انجمن تصویرگران با هدف تولید محصولات فرهنگی، توسعۀ هنر تصویرگری در سبد فرهنگی ایرانیان و معرفی بیش از پیش تصویرگران برنامه‎ریزی شده‎است. انجمن به این منظور فراخوانی را در ماه‎های آذر و دی 93 منتشر کرد و برای اعضای خود این فرصت را فراهم کرد که به صورت رایگان، در آن شرکت کنند.

.

با این ترتیب با استقبال خوب اعضا (از طیف پیشکسوت تا جوان) در مجموع 73 نفر با ارسال 151 اثر در این فراخوان شرکت کردند که پس از انجام یک مرحله داوری 64 اثر از 64 تصویرگر برای حضور در این مجموعه انتخاب شد. این آثار همانطور که در فراخوان نیز تأکید شده‎بود طبق معیارهای کیفیت هنری و تکنیکی و میزان جذابیت آنها برای عرضه در مدیوم کارت پستال انتخاب شدند.

.

اسامی پذیرفته‎شدگان به ترتیب حروف الفبا:

.

 آرین خانی، آنیتا هاشمی‎مقدم، افسانه صانعی، الهام عطایی‎آذر، الهه جوانمرد، ایلگار رحیمی، بهار اخوان، بهاره نیاورانی، پگاه درخشان‎رکنی، حدیثه قربان، حمیده محبی، راحله برخورداری، راضیه هندی، رامک پژمان‎پور، سارا خرامان، سارا طبیب‎زاده، سارا نارستان، سحر حقگو، سحر خراسانی، سروناز پریشان‎زاده، سمینه خوبی، سمیه علیپور، سیدحسام‎الدین طباطبائی، شادی هاشمی‎فشارکی، شیلا خزانه‎داری، شیوا ولیان، صدیقه شاهوردی، عاطفه فتوحی، عاطفه ملکی‎جو، عطیه ضیغمی، علی خدایی، علی هاشمی‎شهرکی، فرشته نجفی، فرینا فاضل‎زاد، کلر ژوبرت، کمال طباطبائی، کیوان اکبری، گلریز گرگانی، لیدا معتمد، ماهنی تذهیبی، مجید ذاکری، محمدعلی بنی‎اسدی، مرتضی سهی، مرضیه سرمشقی، منیره منصوری، مهتاب قریب، مهدیه صفایی‎نیا، مهسا هدایتی، مهشید دارابی، میترا چرخیان، نجوا عرفانی، نرگس برومند، نرگس دلاوری، نسرین یاوری، نفیسه شهدادی، نگین احتسابیان، نگین حسین‎زاده، نورالدین زرین‎کلک، نوشین حجازی‎پور، نیلوفر وجدانی، هاجر سلیمی‎نمین، هاله توکلی، هدا حدادی و هدا عظیمی.

.

به اطلاع این پذیرفته‎شدگان می‎رسد با هماهنگی‎های انجام شده با انتشارات پویانما، قرار است تا روز یکشنبه 24 اسفند کارت پستال‎ها برای تحویل به آنها آمادۀ شود. 


آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه