pt

جشنوارۀ فرهنگ مالیاتی تا پایان اردیبهشت تمدید شد

۱۶ فروردين ۱۳۹۴

.

مهلت ارسال آثار برای حضور در نخستین جشنوارۀ ملی فرهنگ مالیاتی تا پایان اردیبهشت سال 94 تمدیدشد. 

 

.

به گزارش انجمن تصویرگران به نقل از رسانۀ مالیاتی ایران، غلامرضا قبله‎ای، مدیرکل دفتر روابط‎عمومی و فرهنگ‎سازی مالیاتی و دبیر نخستین جشنواره ملی فرهنگ مالیاتی، از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره تا پایان اردیبهشت ماه سال 1394 خبر داد و گفت: به دلیل اینکه ارسال آثار به بخش‌های معرفی شده در جشنواره نیاز به زمان دارد، لذا بنا به درخواست مخاطبان برای افزایش زمان ارسال آثار، دبیرخانه جشنواره با تمدید مهلت ارسال آثار موافقت کرد.

.

وی افزود: اختتامیه اولین دوره این جشنواره قرار است در تابستان94 برگزار شود و کلیه هموطنان به صورت حرفه‌ای و یا آماتور می‌توانند با ارسال آثار خود در بخش های مختلف آن شرکت کنند. 

.

قبله‎ای ادامه داد: جشنواره در چهار قالب کلی شامل 1- هنرهای تصویری 2- هنرهای تجسمی 3- ادبیات 4-رسانه‌های دیجیتال است و افراد می‌توانند تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده نسبت به ثبت‎نام و ارسال آثار اقدام کنند. 

.

وی با ابراز خرسندی از حضور دانش‎آموزان و دانشجویان در این جشنواره گفت: با توجه به آثار ارسالی، امیدواریم که فرهنگ مالیاتی میان اقشار مختلف کشورمان تبیین شود و به امیدخدا اثر آن در آیندۀ کشورمان تبلور یابد. 

.

دبیر جشنواره افزود: علاقه‎مندان می‎توانند به سایت جشنواره به نشانی: WWW.INTAMEDIA.IR مراجعه و ضمن مطالعۀ آیین‎نامه و اطلاع از آخرین اخبار، با تکمیل فرم شرکت در جشنواره، آثار خود را ارسال کنند.

.

فراخوان جشنواره 

 


آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه