pt

نمایشگاه دومین سالانه تبادل چاپ دستی

۲۳ فروردين ۱۳۹۴

.

نمایشگاه دومین سالانه تبادل چاپ دستی(کارت پستال) در گالری لاله برگزار می‎شود.

.

به گزارش روابط عمومی انجمن تصویرگران، در این سالانه، 198 هنرمند اثر خود را به دبیرخانۀ سالانه ارسال کردند که پس از بررسی، تعداد 184 اثر دارای استانداردهای چاپ دستی و قوانین تیراژ شناخته شدند. همچنین در بخش دعوت شدگان نیز 20 هنرمند فعال در عرصۀ چاپ دستی شرکت کردند که در مجموع در این رویداد آثار 204 هنرمند با یکدیگر تبادل شد.


.

نگارخانه لاله این سالانه را با هدف تبادل تجربیات هنرمندان، بازخوانی ارزش‎ها و قابلیت‎های چاپ دستی و اهدای آثار بین هنرمندان عرصۀ تجسمی، برگزار کرد.

.

در این رویداد که با دبیری مهدی درویشی انجام شد هر هنرمند تعداد 13 نسخه چاپی همسان را به دبیرخانه ارسال کرد که از این تعداد 10 نسخه به صورت انتخاب تصادفی برای دیگر شرکت‎کننده‎ها به عنوان عیدانه ارسال شد و هر هنرمند نیز 10 اثر از آثار هنرمندان دیگر را دریافت کرد. همچنین 2 نسخه در آرشیو نگارخانه نگهداری می‎شود و منتخبی از آثار، در نمایشگاه این سالانه ارائه خواهدشد.

.

نمایشگاه آثار این سالانه روز جمعه  ۲8 فروردین ساعت 16 گشایش و تا 15 اردیبهشت در نگارخانۀ  لاله از ساعت 9 تا 19 ادامه خواهدداشت. نگارخانۀ  لاله در تهران، خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی پارک لاله، جنب هتل لاله واقع است.

 


آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه