pt

تمدید مهلت تکمیل فرم عضویت صندوق اعتباری هنر

۲۶ فروردين ۱۳۹۴

.

صندوق اعتباری هنر برای آن دسته از هنرمندانی که تحت بیمۀ هنرمندان بوده‎اند و اقدام به تکمیل فرم عضویت خود نکرده‎اند، مهلتی برای این کار تعیین کرده است.

.

به گزارش روابط‎عمومی انجمن تصویرگران، اعضایی که به دلیل عدم تکمیل عضویت آنلاین خود در صندوق اعتباری هنر، خدمات بیمۀ تامین اجتماعی آنها قطع شده است کمتر از سه ماه فرصت دارند تا با تکمیل عضویت خود در سایت این صندوق بیمۀ خود را تمدید کنند.

.

طبق اطلاعیۀ منتشر شده در سایت این صندوق، افرادی که در فرصت تعیین شده اقدام به تکمیل فرم عضویت نکنند مجبور خواهند بود برای بیمۀ مجدد تمام مراحل تشکیل پرونده را از نو بگذرانند.

این افراد باید قبل از تکمیل فرم، عضویت خود در موسسۀ توسعۀ هنرهای تجسمی را تمدید کنند و اسکن کارت خود را در قسمت مربوط به کارت صنفی بارگذاری کنند و شمارۀ عضویت خود در این موسسه را به عنوان شمارۀ معرفی نامه قید کنند.

.

همچنین اعضای پیوستۀ انجمن تصویرگران که در طی دو سال گذشته معرفی نامۀ بیمۀ خود را از انجمن دریافت کرده‎اند و به این موسسه تحویل داده‎اند نیز می‎بایست پس از تمدید کارت عضویت خود در موسسه، جهت تکمیل فرم عضویت خود در سایت صندوق اعتباری اقدام کنند و بقیۀ مراحل را در این صندوق پیگیری کنند.

.

بیمۀ هنرمندان: خیابان کارگر شمالی، روبروی پارک لاله، خیابان صدوقی، پلاک 17. تلفن: 66573605
صندوق اعتباری هنر: خیابان قائم مقام فراهانی، خیابان ششم، پلاک 13. تلفن: 42713666


آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه