pt

بلونیا 2015 به تهران می‎آید

۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴

.

آثار راه‎یافته به نمایشگاه بلونیا 2015 در نمایشگاهی با نام "تهران - بلونیا 2015" به نمایش در می‎آیند.

.

به گزارش روابط‎عمومی انجمن تصویرگران، این نمایشگاه با همکاری انجمن تصویرگران و باغ موزۀ قصر برگزار خواهدشد و قرار است در کنار نمایش آثار بولونیا 2015، آثار تصویرگری راجر ملو -برنده جایزۀ هانس کریستین اندرسن 2014- نیز به نمایش درآید. 

همچنین نمایش آثار تصویرگران ایرانی که طی 10 سال گذشته به نمایشگاه بلونیا راه پیدا کرده‎اند و کتاب‎های ایرانی برندۀ جایزۀ نمایشگاه کتاب کودک بولونیا (از ابتدا تاکنون) از دیگر بخش‎های این نمایشگاه خواهدبود.

.

از آنجایی که غرفۀ ایران در نمایشگاه بلونیای امسال توسط انجمن تصویرگران به نمایندگی از سه تشکل غیر دولتی ادبیات کودک شامل انجمن نویسندگان کتاب کودک، انجمن ناشران و انجمن تصویرگران و با همکاری موسسۀ نمایشگاه‎های فرهنگی ایران برنامه‎ریزی و برپا شد و با استقبال خوب ناشران و بازدیدکنندگان همراه بود، این نمایشگاه به پیشنهاد و دعوت علی بوذری، مدیر غرفۀ ایران در نمایشگاه کتاب بلونیا 2015، به ایران آمده است. 

.

تهران - بلونیا 2015، روز جمعه 18 اردیبهشت، ساعت 17 با حضور هیئت مدیرۀ انجمن تصویرگران و "روبرتا کینی"، رئیس نمایشگاه کتاب کودک بلونیا، در گالری هنر باغ موزۀ قصر، واقع در انتهای خیابان مطهری، بعداز تقاطع شریعتی، میدان پلیس آغاز می‎شود و علاقه‎مندان می‎توانند تا 24 اردیبهشت از ساعت 9 تا 19 از این نمایشگاه بازدید کنند.


آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه