pt

انجمن تصویرگران صاحب مکان می‎شود

۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
.

با پیگیری‎های مداوم هیئت مدیرۀ انجمن تصویرگران و تلاش مدیران خانۀ هنرمندان ایران، انجمن تصویرگران صاحب مکان اختصاصی می‎شود.

.

به گزارش روابط‎عمومی انجمن تصویرگران، این مکان در مجتمعی، در نزدیکی خانۀ هنرمندان، واقع است که قرار است دیگر انجمن‎های هنری عضو خانۀ هنرمندان ایران نیز در آن اسکان داده شوند.

.

انجمن تصویرگران مدتی بود که مکانی مستقل برای فعالیت‎های دبیرخانه‎ای و اداری خود نداشت، در توضیح علت این اتفاق، کیانوش غریب‎پور چنین گفت: " سه سال پیش تصمیم گرفتیم روال اجاره نشینی انجمن را کنار بگذاریم چرا که این روش نهادهای عمومی و دولت را از وظیفه‎ای که در قبال ما داشتند غافل کرده بود. به علاوه نباید از منابع محدود انجمن و منافع اعضا برای موضوعی هزینه می‎کردیم که وظیفۀ دولت و یا نهادهای عمومی مانند شهرداری‎ها بود. خوشبختانه این موضوع، با مساعی مدیریت خانۀ هنرمندان ایران و شورای عالی آن، همزمان شد و اکنون در آستانۀ تحویل گرفتن محلی به عنوان دفتر انجمن هستیم."

.

رئیس هیئت مدیرۀ انجمن تصویرگران در مورد پیگیری تحویل هرچه سریع‎تر این مکان گفت: "این موضوع را آقای علی هاشمی‎شهرکی به عنوان نمایندۀ ما در شورای عالی خانه هنرمندان ایران از نزدیک و با دقت پیگیری می‎کند و خبرهای قطعی آن طی هفته‎های آینده منتشر خواهد شد."

آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه