pt

فراخوان جذب تصویرگر

۰۹ خرداد ۱۳۹۴

.

واحد تولید انتشارات فرای علم، فراخوانی را به منظور ارزیابی و انتخاب تصویرگر برای یک پروژه منتشر کرده است.

.

به گزارش روابط‎عمومی انجمن تصویرگران، در فراخوان چنین آمده است:
بخش کودک انتشارات فرای علم (کتاب‌های آفتابگردان) در راستای طرح بهبود سواد خواندن که براساس دستاوردهای آزمون بین‌المللی پرلز است، اقدام به‌ تولید کتاب‌هایی برگرفته از متون کهن و فولکلور ایران و جهان کرده است.

این کتاب‌ها که زیر نظر بنیان‌گذار شبیه‌ساز آزمون‌های بین‌المللی پرلز در ایران، آقای داریوش هفت برادران و با کمک نویسندگان صاحب نامی از جمله آقایان اسداله شعبانی، محمدرضا یوسفی، دکتر محمدرضا سنگری، هادی خورشاهیان و اساتید دیگر با هدف توسعۀ فرهنگ کتابخوانی و ارتقای سطح‌ یادگیری و درک در کودکان و نوجوانان طراحی و تولید خواهند‌شد، می‌تواند زمینۀ مناسبی را برای آشنایی کودکان و نوجوانان کشورمان با فرهنگ و سنت‌های ایران و جهان فراهم آورد.

از آن جا که معتقدیم تصویر و متن در یک کتاب هر دو از ارزش واحدی برخوردارند و مانند دو بال یک پرنده به پرواز ذهن کودک در رویاهایش کمک خواهند کرد، امیدواریم با همکاری تصویرگران فعال و خوش ذوق، بتوانیم با ایجاد فضایی جذاب و دلنشین آشتی دهندۀ کودکان سرزمینمان با کتاب باشیم.

.

لذا از هنرمندان تصویرگر که مایل به همکاری هستند، دعوت می‌شود تا نمونۀ آثار خود را تا تاریخ 25 خرداد 94 به نشانی اینترنتی  fe_tasvir@yahoo.com ارسال کنند. 

.

نمونه‌ کارها باید با حجم کمتر از یک مگابایت و در قالب فایلjpg ارسال شوند.

.

علاقه‎مندان می‎توانند برای آگاهی بیشتر با شماره‎های 02166943481 و 09194964390 تماس بگیرند.

 


آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه