pt

کارگاه تصویرسازی آزادگان برگزار شد

۰۹ مرداد ۱۳۸۹

روز پنجشنبه 7 مرداد از ساعت 9 تا 19 کارگاه تصویرسازی یک روزه‌ای با موضوع آزادگان در دفتر انجمن تصویرگران برگزار شد.

در این کارگاه که به سرپرستی خانم عطیه مرکزی برپا شد با نگاهی آزاد به مفهوم آزادی و آزادگی مجموعه آثاری از تصویرگری خلق شد. حسین آسیوند، راهله برخورداری، نرگس دلاوری، ملیکا سعیدا، هاجر سلیمی‌نمین، مهناز صبور، علی عطایی، مجید کاظمی، لیدا معتمد و فریدالدین مولایی، هنرمندانی بودند که در این کارگاه حضور داشتند. این هنرمندان تصویرگر که با هماهنگی دبیر بخش تصویرگری جشنواره آزادگان، پژمان رحیمی‌زاده انتخاب شده بودند، با در نظرداشتن مخاطب بزرگسال آثار خود را خلق کردند. آثار خلق شده در این کارگاه پس از اتمام به دبیرخانه جشنواره آزادگان ارسال شد تا درکنار آثار دیگر بخش تصویرگری به داوری گذاشته شوند.
طی برگزاری این برنامه آقای دکتر حبیب‌الله صادقی، دبیر علمی جشنواره، پژمان رحیمی‌زاده دبیر بخش تصویرگری و آقای حسینی نماینده بنیاد شهید از  کارگاه بازدید کردند.


هنرمندان منتخب برای شرکت در این کارگاه روز دوشنبه 4 مرداد ماه به دعوت بنیاد شهید جمهوری اسلامی ایران، طی جلسه‌ای با آقای کیانی مدیر انتشارات بنیاد شهید که خود از آزادگان است و تنی چند از آزادگان دیگر 8 سال دفاع مقدس به شندن روایات و خاطرات این دوستان نشستند. این برنامه به منظور آماده سازی ذهن هنرمندان تصویرگر برای خلق آثار خود صورت گرفت.


آقای علیزضا گلدوزیان و خانم هدی حدادی به همراه پژمان رحیمی زاده داوری آثار بخش تصویرسازی جشنواره آزادگان را برعهده دارند.

آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه