pt

بربال‎های سیمرغ در کتابخانۀ ملی

۱۲ مهر ۱۳۹۴

.

به مناسبت روز جهانی کودک نخستین جشنوارۀ کتاب و کودک با نام "بربال‎های سیمرغ" در کتابخانه ملی برگزار می‎شود.

.

به گزارش روابط‎عمومی انجمن تصویرگران به نقل از پایگاه اطلاع‎رسانی دولت، این جشنواره از 12 تا 15 مهر با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با کتاب و کتابخانه برگزار می‎شود و در آن برنامه‎های متنوعی مانند نقالی و نمایش‎های صحنه‎ای، کارگاه‎های آشنایی کودکان با کاغذسازی، صحافی، چاپ، مرمت و نگهداری کتاب و کتابداری به روش ساده برای کودکان و نوجوانان تدارک دیده شده‎است.

.

این دروه از جشنواره به معرفی حکیم ابوالقاسم فردوسی می‌پردازد و برای همین"بربال‎های سیمرغ" نامیده شده‎است و قصد دارد هر ساله یکی از مفاخر ادبی ایران زمین مورد توجه قرار دهد.

.

بازدید در روزهای یکشنبه و سه شنبه به دختران و روزهای دوشنبه و چهارشنبه به پسران اختصاص داده شده‎است و علاقه‎مندان می‎توانند برای بازدید به کتابخانۀ ملی در بزرگراه حقانی (غرب به شرق)، بعداز ایستگاه متروی حقانی، بلوار کتابخانۀ ملی، مرکز همایش‎های سازمان اسناد و کتابخانۀ ملی مراجعه کنند.

.

همچنین در روز چهارشنبه 15 مهر از ساعت 18 تا 20، مراسمی در مرکز همایش‎های سازمان اسناد و کتابخانۀ ملی برای تقدیر از نویسندگان، تصویرگران و تولیدکنندگان محصولات فرهنگی و هنری برای کودکان و نوجوانان برگزار خواهدشد.

.

این رویداد فرهنگی با مشارکت بانک دی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آموزش و پرورش و گروه کودک شبکه دو سیما برگزار می‎شود.

 

آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه