pt

اطلاعیه مهم

۱۱ دى ۱۳۸۹

درود ما به همه اعضا و همراهان وفادار انجمن؛


به اطلاع همه دوستان و اعضاء محترم می‌رسانیم که انجمن تمامی تلاش خود را برای خدمت گذاری به شما عزیزان به کار گرفته است، اما امکانات محدود گاهی باعث تأخیر در ارائه خدمات و انجام وظایف شده است. پوزش ما را برای آنکه آنچنان که در خور نتوانسته‌ایم خدمت رسانی نماییم بپذیرید.
لازم به ذکر است حمایت و همراهی همیشگی و صمیمانه شما همواره دلگرمی ما در پیمودن راه و روشن ماندن چراغ انجمن تصویرگران بوده است.
برای تهیه کارت‌های عضویت جدید و همچنین درخواست کارت بن‌های الکترونیکی کتاب از وزارت ارشاد، نقص مدارک و اطلاعات پرسنلی بعضی از دوستان روند کار را متوقف نموده است. این بار هم همت و عزم همیشگی شما عزیزان را برای همکاری در چند منظور خواهانیم.


·  از همه دوستان درخواست داریم فرم اطلاعاتی پیوست را تکمیل و به آدرس الکترونیکی anjomant@gmail.com ارسال نمایید.


·  تصویر یک قطعه از آخرین عکس پرسنلی خود را به صورت فایل الکترونیکی با فرمت TIFF و رزولویشن 100 dpi به همراه فرم مشخصات ارسال کنید.


·  به دلیل عدم دسترسی ما به آدرس الکترونیکی (ایمیل) بعضی از اعضاء، این نامه را به همراه فرم پیوست برای سایر دوستانی که می‌دانید عضو انجمن هستند ارسال نمایید.


·  اگر به تازگی این فرم را تکمیل نموده‌اید، خواهشمندیم که با محبت همیشگی خود باز هم با حوصله این درخواست ما را اجابت نمایید.


·      تا پایان دی ماه 1389 چشم به راه پاسخ شما خواهیم بود.


دبیرخانه‌ی انجمن فرهنگی هنری تصویرگران


فرم اطلاعات اعضاء انجمن فرهنگی هنری تصویرگران


نام و نام خانوادگی :      / تاریخ تولد :     /     /


محل تولد :   / نام پدر :   / شماره شناسنامه :  / شماره کد ملی : / آخرین مدرک تحصیلی : / نام دانشگاه : / تلفن همراه : / تلفن منزل (با ذکر کد شهرستان) :


تلفن محل کار (با ذکر نام سازمان یا اداره) :  / آدرس پستی :  / کد پستی 10 رقمی :  / آدرس الکترونیکی (ایمیل) :  / آدرس وب سایت :


آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه