pt

مهلت ثبت‎نام در کتاب سال تصویرگران تمدید شد

۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵

انجمن تصویرگران ایران مهلت ثبت‎نام در کتاب سال تصویرگران را تمدید کرد.

به گزارش روابط‎عمومی انجمن تصویرگران، با توجه به درخواست تصویرگران برای فرصت بیشتر ثبت‎نام در کتاب سال 95، این فرصت از سوی انجمن تصویرگران تا 1 خرداد 95 تمدید شد.

کتاب سال مرجعی ماندگار و کاربردی برای معرفی تصویرگران به ناشران، مجموعه‎های دولتی و خصوصی فعال در عرصۀ فرهنگی، مجموعه‎های تولید انیمیشن و بازی رایانه‎ای، کانون‎های تبلیغاتی و غیره است که انجمن تصویرگران از سال 1384 اقدام به انتشار آن کرده است.

انجمن اکنون پس از 5 سال از انتشار آخرین نسخه، با توجه به تحولات رخ داده در ژانرهای مختلف این رشتۀ هنری در ایران اقدام به انتشار آن در دو بخش تصویرگری روایی و غیر روایی کرده است.

استقبال تصویرگران حرفه‎ای و فعال از این مرجع می‎تواند باعث گسترش شناخت سفارش‎دهندگان از آثار با کیفیت و رشد ذائقۀ هنری آنها و سهولت دسترسی به این تصویرگران شود.

اکنون حتی بسیاری از افراد و سفارش‎دهندگان در پی تهیۀ نسخه‎های پیشین کتاب سال تصویرگران که دیگر کمیاب محسوب می‎شوند، هستند.

 

از آنجایی که این مهلت دیگر قابل تمدید نیست، به علاقه‎مندان توصیه می شود به گونه‎ای زمانبندی کنند تا تحویل آثارشان به روزهای پایانی موکل نشود.

فراخوان کتاب سال 

آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه