pt

رمضان؛ نمایشگاهی از آثارحجم و تصویرسازی

۰۳ تير ۱۳۹۵

نمایشگاه "رمضان" با آثار حجم و تصویرسازی حسام‎الدین طباطبائی و هاجرسلیمی نمین در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‎شود.

به گزارش روابط‎عمومی انجمن تصویرگران به نقل از گالری آنلاین، این نمایشگاه شامل 33 اثر تصویرسازی از سیدحسام‎الدین طباطبائی با عنوان "زندگی حضرت علی (ع)" و 13 اثر حجم و تصویرسازی از هاجر سلیمی نمین با عنوان "رمضان ماهی" است که جمعه 4 تیر ساعت 16، گشایش می‎یابد. قرار است در روزهای پنجشنبه و جمعه 10 و 11 تیر از ساعت 10 تا 19 دو کارگاه با استادی این دو هنرمند برگزار شود.

سیدحسام الدین طباطبایی، مدرس، طراح، دکوراتور، متولد 1352، کارشناس ارتباط تصویری دانشکده هنر و معماری و از اعضای انجمن تصویرگران ایران، انجمن هنرهای تجسمی و سازمان صنایع دستی است. وی تصویرگری بیش از 150 کتاب کودک و نوجوان، تصویرگری و مدیریت هنری مطبوعات را برعهده داشته و در جشنواره‎های مطبوعات، جشنواره نقاشی جهان اسلام، جشنواره ادیان توحیدی، جشنواره پا دوا (ایتالیا)، جشنواره هنر جوان، جشنواره کتاب‎های درسی و جشنواره نیایش مقام آورده است . 

هاجرسلیمی نمین متولد 1361، کارشناسی ارشد تصویرسازی از دانشگاه تهران و از اعضای انجمن تصویرگران ایران و عضو هیئت علمی دانشگاه الزهرا است. کسب مقام سوم کشوری در اولین جشنواره بهار قرآن و رتبه برتر نخستین نمایشگاه فضاسازی سوره‎های قرآن سال 1385، رتبه دوم بیست و دومین جشنواره ملی قرآن  دانشجویان ایران، مقام دوم اولین دوسالانه تصویرگری نیایش را در رزومه هنری خود دارد .

علاقه‎مندان برای بازدید نمایشگاه می‎توانند غیر از روزهای تعطیل از ساعت 10 تا 20، به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.

آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه