pt

حضور دو تصویرگر ایرانی در نمایشگاه کتاب پکن

۲۰ مرداد ۱۳۹۵

طاهره زحمت‎کش و سعیده ثابت‎نیا دو تصویرگر از کشورمان در نمایشگاه کتاب پکن حضور می‎یابند.

به گزارش روابط‎عمومی انجمن تصویرگران به نقل از هنرآنلاین، این دو تصویرگر به دلیل راه یافتن آثارشان به کاتالوگ بلونیا (2016) از طرف موسسه نمایشگاه‎های فرهنگی ایران در بیست و چهارمین دوره نمایشگاه کتاب پکن از 3 تا 7 شهریورماه حضور می‎یابند.

در این دوره از نمایشگاه کتاب پکن در یک سالن مستقل 40 اثر برگزیده تصویرگران منتخب جایزۀ براتیسلاوا و 60 اثر از کشور چین عرضه می شود. طی مکاتبات انجام شده با این نمایشگاه، با درخواست حضور آثار منتخب ایرانی در کنار آثار فوق موافقت و براین اساس 5 اثر از تصویرگران ایرانی نیز در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود. 

طاهره زحمت‎کش کارشناس ارشد تصویرسازی است. آثار او در سال 2016 به کاتالوگ نمایشگاه بلونیای ایتالیا راه‎یافته است. از جمله فعالیت‌های او شرکت در نمایشگاه گروه تصویرسازی آمیدا و تصویرسازی کتاب "آینه دار دوران" است.  

سعیده ثابت‎نیا کارشناس گرافیک (طراح و تصویرگرکتاب) است. از جمله فعالیتهای وی می‎توان به تصویرگری کتاب‎های "مورچه من"، "باتاربی تار"، "یک قل دوقل" ،"خرسی تنبله" و "قورباغه‌ها امتحان تافل دارند اشاره کرد همچنین آثار او به کاتالوگ نمایشگاه  بلگراد 2012 و بلونیا 2016 راه‎یافته است.
آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه