فراخوان ششمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم و هنرهای تجسمی سبز ایران

۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶

ششمین دوره «جشنواره بین‌المللی فیلم و هنرهای تجسمی سبز ایران» با هدف شناسایی بهترین آثار سینمایی و هنرهای تجسمی مرتبط با حفاظت «محیط‌زیست» و «منابع طبیعی» در سطح ملی و بین‌المللی، و نمایش عمومی آنها به منظور ارتقای آگاهی عمومی و فرهنگ‌سازی در این زمینه، در تاریخ‌های اعلام شده برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن تصویرگران ایران، آثاری در بخش رقابت این دوره جشنواره پذیرفته می‌شوند که دارای مضمونی منطبق با فرهنگ و اصول حفاظت از محیط‌زیست بوده، تاریخ ساخت آنها از اول ژانویه ۲۰۱۴ (11 دی‌ماه ۱۳۹۲) تاکنون باشد و برای اولین‌بار به «جشنواره بین‌المللی فیلم و هنرهای تجسمی سبز ایران» ارسال شده باشند.
شرح کامل شرایط پذیرش آثار در آیین‌نامه جشنواره بر روی تارنمای رسمی جشنواره بین‌المللی فیلم سبز ایران www.iigff.org قابل دسترسی و رعایت مفاد آن برای شرکت‌کنندگان الزامی است.
این جشنواره به طور بین‎المللی در دو بخش هنرهای تجسمی شامل گرافیک، عکس، تصویرسازی، کاریکاتور، هنرهای مفهومی، ویدیو آرت، دیجیتال آرت و بخش سینمایی شامل داستانی(بلند و کوتاه)، مستند(بلند  و کوتاه)، تجربی و پویانمایی(انیمیشن) برگزار می شود.
موضوع محوری ششمین دوره «جشنواره بین‌المللی فیلم و هنرهای تجسمی سبز ایران»؛ «اقتصاد سبز» با تمرکز بر مقوله‌های «شهر پایدار»، «گردشگری پایدار» و «انرژی‌های پاک» است. لازم به‌ذکر است، آثاری که با این مفاهیم ارائه می‌شوند در اولویت هستند، هرچند این امر به مفهوم عدم پذیرش یا عدم امکان دریافت جایزه در مورد آثاری که سایر موضوعات محیط‌زیستی را در بر می‌گیرند نیست.
علاقه‎مندان تا ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ فرصت دارند که آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
برای مطالعه فراخوان به سایت جشنواره www.Iigff.org مراجعه کنید.

 

آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه