pt

حقانی مقام دوم مسابقه تصویرسازی علمی اسپانیا ٢٠١٧ را کسب کرد

۱۲ آذر ۱۳۹۶

با اعلام نتایج نهمین مسابقه بین‎المللی تصویرسازی علمی دایناسور اسپانیا ٢٠١٧ محمد حقانی تصویرگر علمی ایرانی به عنوان برگزیده دوم این جشنواره معرفی شد.

به گزارش روابط‎عمومی انجمن تصویرگران ایران، محمد حقانی تصویرگر فعال و توانمند در زمینه تصویرسازی علمی و دیرینه‎شناسی و عضو انجمن تصویرگران ایران است که اثر او پس از بررسی آثار رسیده از اروپا، آسیا، شمال آمریکا و آمریکای مرکزی توسط هیئت پنج نفره انتخاب آثار این مسابقه شامل Fidel Torcida، مدیر موزه دایناسورشناسی سالاس دِ لُس اینفانتس اسپانیا، Diego Montero، عضو تیم علمی موزه دایناسور، Davide Bonadonna، تصویرگر دیرینه‎شناسی و مجسمه‎ساز از ایتالیا، Carlos Papolio، تصویرگر دیرینه‎شناسی و Angelica Torices دیرینه‎شناس دانشگاه لاریوخا اسپانیا در میان سه اثر برتر و پس از Franco Tempesta از ایتالیا قرار گرفت، همچنین مقام سوم این جشنواره را Sergey Krasovskiy از اُکراین کسب کرده است.

این مسابقه توسط "بنیاد دایناسور CyL " و "موزه دایناسورشناسی سالاس دِلُس اینفانتس" برگزار می‎شود و قرار است تمامی آثار پذیرفته شده، از ابتدای زمستان 2017 تا اوایل بهار سال 2018، در موزه‌ی دایناسورشناسی شهر سالاس دِلس اینفانتس (Salas de los Infantes) اسپانیا به نمایش در آید و پس از آن نیز در موزه‌ها و دیگر مؤسسات علمی شهر‌های مختلف اسپانیا به نمایش گذاشته خواهد شد. 

حقانی در سال 2016 نیز توانست در میان نفرات برتر این جشنواره قرار گیرد و اثر او به عنوان پوستر جشنواره مورد استفاده قرار گرفت. پیش از این نیز مقالاتی از وی در زمینه تصویرسازی علمی-آموزشی در سایت انجمن تصویرگران ایران منتشر شده است.

دیدن سه اثر برتر در سایت جشنواره

photo_2017-12-03_19-31-28w.jpg photo_۲۰۱۷-۰۶-۱۴_۱۷-۴۸-۳۴w.jpg
آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه