pt

هیئت انتخاب نخستین دورۀ تصویرگری پرندگان ایرانی معرفی شدند

۲۳ شهريور ۱۳۹۲

.

سه تصویرگر، برای بررسی و داوری آثار ارسالی به نخستین دوره تصویرگری پرندگان انتخاب شدند.

.

به گزارش روابط‎عمومی انجمن تصویرگران به نقل از گروه هنری پیلۀ بهشت، فاطمه رادپور، مهکامه شعبانی و کیانوش غریب‎پور سه داوری هستند که آثار رسیده به این رویداد هنری را داوری خواهند کرد.

.

شانزدهم شهریورماه سال جاری، گروه هنرى پیله بهشت با انتشار فراخوانی از تصویرگران دوستدار محیط زیست دعوت کرد تا در نخستین پیوند هنر و محیط زیست با محوریت پرنده‎نگری مشارکت کنند.

.

هدف از برگزاری این رویداد فرهنگی-هنرى، تقویت جایگاه طبیعت در عرصۀ هنر، پیوند هنر و طبیعت از دریچه‎ای جدید و ثبت گونه‎های مختلف پرندگان توسط هنرمندان است.

.

هیئت انتخاب پس از بررسی آثار ارسالی، ٢٠ تصویرگر را برای حضور در کارگاه‎های آموزشی تخصصى تئورى و عملى پرنده‎نگرى که به صورت رایگان برنامه‎ریزی شده‎است انتخاب می‎کنند. این افراد باید پس از گذراندن این کارگاه‎ها و حضور در مناطق طبیعی، آثار خود را خلق کنند؛ آثاری که قرار است به نمایش عمومی گذاشته شود.

.

این رویداد توسط گروه هنرى پیله بهشت و با حمایت انجمن فرهنگى-هنرى تصویرگران، خانۀ هنرمندان ایران، شهرداری تهران و سازمان آگهی‎های روزنامه ایران برگزار می‎شود.

.

علاقه‎مندان تا ششم مهرماه فرصت دارند چهار قطعه از نمونه آثار خود را، به منظور داوری و پذیرش، از طریق ایمیل به آدرس info@cpart.ir ارسال کنند و برای کسب آگاهی بیشتر به سایت www.cpart.ir مراجعه کنند.


آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه