pt

نشست نرمش قبل از امضا برگزار شد

۰۶ دى ۱۳۹۳

.

نشست تخصصی "نرمش قبل از امضا" در قالب سومین دورۀ اتاق روشن (اتاق روشن 3) سوم دی ماه با حضور کیانوش غریب‎پور، فریده شهبازی و هدی حدادی در خانۀ هنرمندان ایران برگزارشد.

.

به گزارش روابط‎عمومی انجمن تصویرگران، کارشناسان این نشست نکاتی پیرامون قراردادهای تصویرگری و ملاحظاتی که تصویرگران باید در هنگام عقد قرارداد با ناشر و سایر سفارش دهندگان در نظر بگیرند را با تکیه بر تعرفه تنظیم شده توسط انجمن تصویرگران، بیان کردند.

.

در ابتدا کیانوش غریب‎پور کلیاتی را دربارۀ شرایط قراردادهای متداول مطرح کرد، در ادامه فریده شهبازی دیدگاه ناشران و تصویرگران را در هنگام بستن قراردادها توضیح داد. هدا حدادی نیز به چگونگی شیوۀ تنظیم قراردادها و تعیین سطح هر تصویرگر از منظر حرفه‎ای پرداخت.

.

پس از سخنرانی کارشناسان زمانی برای پرسش و پاسخ و طرح مشکلات حاضران در این زمینه اختصاص یافت. نیره تقوی و مرتضی سهی، دو پیشکسوت تصویرگری نیز در این نشست حضور داشتند و در این زمینه نظرات خود را مطرح کردند.

.

این نشست نیز همچون نشست "به روایت من، به روایت تو" با استقبال خوبی از سوی تصویرگران همراه شد و در پایان حاضران برای رفع بیشتر ابهامات و بررسی دقیق‎تر نکات مربوط به قراردادهای کاری تصویرگران، بر تداوم برگزاری چنین نشست‎هایی تأکید کردند.

.

به زودی جزئیات مباحث مطرح شده در اتاق روشن 2 و 3 به صورت مکتوب منتشر خواهدشد.

.

گزارش تصویری نشست

آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه