pt

کارگاه تصویرگری شخصیت‌پردازی هندسی با حضور فیلیپ جوردانو

۱۵ آذر ۱۳۹۶

موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی با همکاری انجمن تصویرگران ایران اقدام به برگزاری کارگاه تصویرگری «شخصیت‌پردازی هندسی» با حضور فیلیپ جوردانو کرده است.

این کارگاه با حضور بیست نفر از تصویرگران ایرانی با هدف آشنا شدن با گونه‌ای از تصویرگری کتاب‌های تصویری بر اساس شیوه شخصی تصویرگر، در موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی در روزهای پنجشنبه و جمعه، 16 و 17 آذر 1396، برگزار می‌شود.

فیلیپ جوردانو، زاده ایتالیا و مقیم ژاپن، از تصویرگران برجسته کتاب، نشریات، انیمیشن و اسباب‌بازی است که شهرت جهانی دارد و کتاب‌های او به زبان‌های مختلف و توسط ناشران گوناگون در سراسر جهان منتشرشده است. در سال‌های گذشته او برنده جوایز متعددی درزمینهٔ تصویرگری شده است که از آن جمله می‌توان به مدال نقره انجمن تصویرگران آمریکا (2014)، جایزه بین‌المللی تصویرگری نمایشگاه کتاب بلونیای ایتالیا (2010)، جایزه نمایشگاه تصویرگری ایلوستراره پرتقال (2009)، فیگور فیوچر فرانسه (2008) اشاره کرد.

از دیگر برنامه‌ها جوردانو در ایران، سخنرانی و بازدید در نمایشگاه کتاب رشت، سخنرانی و بازدید در دانشگاه گیلان و دانشگاه هنر تهران و شرکت در چهارمین کارگاه خلق کتاب‌های تصویری دستان است.

آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه