pt

فراخوان شرکت در کارگاه تصویرگری یونسکو-آلبین برونوفسکی، براتیسلاوا 2019

۰۹ آبان ۱۳۹۷

نمایشگاه بین‎المللی تصویرگری براتیسلاوا (BIB)، هر دو سال یکبار در شهر براتیسلاوا، پایتخت جمهوری اسلواکی، برگزار می‎شود و آثار تصویرگران کتاب‎های کودکان را به نمایش می‎گذارد. 

به گزارش روابط‎عمومی انجمن تصویرگران ایران، این نمایشگاه همگام با اهداف یونسکو، دفتر بین‎المللی کتاب برای نسل جوان (IBBY)، کمیسیون‎های ملی یونسکو و نیز سازمان‎های مرتبط با هنرهای زیبا امکان رویارویی تصویرگران را فراهم کرده و شرایط را برای ارزیابی آثار و در نتیجه توسعه و پیشرفت این هنر فراهم می‎کند. برگزارکنندگان و حمایت‎کنندگان مالی این جشنواره وزارت فرهنگ جمهوری اسلواکی، کمیسیون ملی یونسکو در اسلواکی و خانه بین‎المللی هنر برای کودکان (BIBIANA) هستند.

از جمله برنامه‎های جنبی این نمایشگاه، تشکیل کارگاه آموزشی برای تصویرگران کشورهای درحال‎توسعه است. این کارگاه به نام بنیانگذار آن، یعنی «آلبین برونوفسکی،» نامگذاری شده است. دوره بعدی این کارگاه در تاریخ 28مهرماه تا 3آبان 1397در شهر براتیسلاوا برگزار خواهد شد. 

به همین منظور از تصویرگرانی که علاقه‎مند به شرکت در این کارگاه هستند دعوت می‎شود تا مدارک مورد نیاز را برای داوری به نشانی خیابان حجاب، جنب هتل ورزش، امور بین‎الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ارسال کنند. از میان تصویرگرانی که به این فراخوان پاسخ بدهند یک تا دو نفر برای شرکت در کارگاه معرفی خواهند شد. 

شرایط شرکت:

- تنها تصویرگران زیر 30سال می‎توانند در این کارگاه شرکت کنند. 

- تصویرگران باید به زبان انگلیسی تسلط داشته باشند. از متقاضیان به زبان انگلیسی مصاحبه خواهد شد. 

- شرکت تصویرگرانی که کتاب چاپ شده دارند در این کارگاه بلامانع است. 

- هزینه سفر به براتیسلاوا بر عهده کانون و هزینه اقامت بر عهده  BIBاست. 

مدارک مورد نیاز:

- رزومه کار (شامل نام و نام‎خانوادگی، آدرس، شماره تماس، تاریخ و مکان تولد، میزان تحصیلات و سوابق کاری) 

- یک قطعه عکس 

- پنج تا ده اثر در فرمت JPG و با کیفیت dpi 150 

مهلت ارسال مدارک:

- 30 آذرماه 

گفتنی است این فراخوان و انتخاب با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، انجمن تصویرگران ایران و شورای کتاب کودک منتشر شده است و انجام خواهد شد.

 

آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه