pt

6 ایرانی در میان 10 برنده دوسالانه تصویرگری COW 2018

۱۳ آذر ۱۳۹۷

با اعلام نتایج نهایی هیئت داوران دوسالانه تصویرگری COW 2018، نام شش تصویرگر ایران در میان 10 برگزیده این جشنواره در بخش تصویرگری دیده می شود.

به گزارش روابط‎عمومی انجمن تصویرگران ایران، هیئت داروان چهارنفره این دوسالانه شامل سوزانا ماچیکا پاچکو از بولوی، استفان هورکی از مجارستان، بیونگ سان از کره جنوب و بابک صفری از ایران در مرحله نهایی داوری خود نرجس محمدی، ندا بشرخواه، دنیا مقصودلو، گلریز گرگانی، محمد برنگی (از انگلستان) و محمدحسین ماتک را در کنار دو تصویرگر اوکراینی و تصویرگرانی از لیتوانی و مجارستان به عنوان برگزیدگان بخش تصویرگری این دوسالانه انتخاب کردند.

این منتخبان از میان 143 شرکت کننده از 27 کشور جهان شامل آرژانتین، بلاروس، بولوی، بلغارستان، انگلستان، لهستان، آلمان، اندونزی، ایران، کانادا، لیتوانی، مکزیک، نروژ، مجارستان، پرتغال، روسیه، صربستان، اسلونی، تایلند، ترکیه، سوئیس، کره جنوبی، ژاپن، امارات، آمریکا و اکراین برگزیده شده‎اند. 

گفتنی است پیش از این مرحله، آثار 35 تصویرگر ایرانی در میان راه‎یافتگان به نمایشگاه این دوسالانه، که از 16 نوامبر تا 30 نوامبر (9 تا25 آبان) در کتابخانه مرکزی شهر دنپرو اکراین برگزار شد، به نمایش درآمد.

لیست برگزیدگان نهایی

اخبار مرتبط

آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه