pt

نوشین صادقیان و سمانه صلواتی برنده جایزه بزرگ و قلم طلایی دوسالانه بلگراد

۱۹ آبان ۱۳۹۸

در مرحله نهایی داوری پنجاهمین قلم طلایی بلگراد - پانزدهمین دوسالانه بین المللی تصویرسازی 2019، نوشین صادقیان و سمانه صلواتی از میان ۱۴۰ تصویرگر راه یافته به کاتالوگ به ترتیب موفق به دریافت جایزه بزرگ و قلم طلایی شدند.

به گزارش روابط عمومی انجمن تصویرگران ایران، در این رقابت نوشین صادقیان با چند قطعه اثر چاپ‌نشده با عنوان «درخت سیب و دیو» از مجموعه داستان‌های ملک‌ابراهیم موفق به دریافت جایزه بزرگ و سمانه صلواتی با تصویرهای کتاب «شاید این کتاب منفجر شود» نوشته رضا موزونی منتشر شده از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، موفق به دریافت یکی از سه جایزه قلم طلایی بلگراد شد.
بر اساس اعلام این مسابقه صادقیان به عنوان برگزیده جایزه بزرگ امکان خواهد داشت که در شانزدهمین دوسالانه تصویرگری در سال ۲۰۲۱ یک نمایشگاه اختصاصی از آثار خود برپا کند.
در لیست ۱۴۰ نفری راه یافتگان به نمایشگاه، ۱۷ تصویرگر ایرانی حضور داشتند که در نهایت دو تن از آنها موفق به دریافت رتبه های برتر شدند.
نوشین صادقیان و سمانه صلواتی از اعضای جوان انجمن تصویرگران ایران هستند که در کارنامه آنها حضور در نمایشگاه‎های متعدد گروهی و تصویرگری چندین کتاب دیده می شود.
گفتنی است، این مسابقه توسط انجمن هنرمندان و طراحان هنرهای کاربردی صربستان و یک شورای هنری شامل 9 عضو برگزار می شود.

اخبار مرتبط

آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه