pt

فراخوان نمایشگاه تصویرگری بلونیا 2021

۲۷ مهر ۱۳۹۹

برگزارکننده:نمایشگاه بین‌المللی کتاب کودک بلونیا

فراخوان نمایشگاه تصویرگری بلونیا 2021

برگزارکننده: نمایشگاه بین‌المللی کتاب کودک بلونیا

واجدین شرایط

o تصویرگران (حرفه‌ای یا تازه‌کار)، ناشران، انجمن‌ها و مدارس هنری می‌توانند با آثار منتشرنشده یا منتشرشده در این نمایشگاه شرکت کنند.

o تکنیک خلق آثار آزاد است.

o آثاری که برای نمایشگاه پذیرفته شوند برای دو سال در نمایش‌هایی در ایتالیا و خارج از ایتالیا به نمایش در خواهد آمد. علاوه بر این، آثار پذیرفته‌شده در رقابت برای دریافت جایزه بین‌المللی Fundación SM (تصویرگران زیر 35 سال)، جایزه ARS IN FABULA (تصویرگران زیر 30 سال) و انتخاب یک هنرمند برای توسعه هویت بصری نمایشگاه کتاب بلونیا 2022 شرکت خواهند کرد. شیوه شرکت در نمایشگاه

o امسال برای نخستین بار آثار به شکل برخط و بر اساس فایل‌های دیجیتال آثار داوری خواهند شد.

o هر شرکت‌کننده می‌بایست با 5 اثر که مرتبط با یک موضوع است و به ترتیب شماره‌گذاری شده، را در سایت نمایشگاه بارگذاری کند.

o آثار باید در قالب فایل دیجیتال JPG یا PNG، با حداکثر حجم 2 مگابایت و با رزلوشن 150 DPI در سایت بارگذاری شوند.

o آثار تصویرگری در بخش داستانی ابعاد نبایدبزرگتر از 42×32 سانتی‌متر و در بخش غیرداستانی نباید بزرگتر از 50×70 سانتی‌متر باشد.

o مراحل انتخاب اولیه آثار توسط یک گروه از داوران بین‌المللی، به شکل برخط خواهد بود؛ ولی پذیرفته‌شدگان موظفند که اصل یا پرینت باکیفیت (در خصوص آثار دیجیتالی) آثار پذیرفته شده را برای نمایش ارسال کنند. تاریخ‌های مهم ثبت‌نام و بارگذاری آثار: تاریخ 14 اکتبر تا 8 نوامبر 2020 (مطابق با 23 مهر تا 18 آبان 1399 ) فهرست اولیه افراد پذیرفته‌شده در نمایشگاه: 16 دسامبر 2020 (مطابق با 26 آذر 1399) فهرست نهایی افراد پذیرفته‌شده در نمایشگاه: 31 ژانویه 2021 (مطابق با 12 بهمن 1399) برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

http://www.bolognachildrensbookfair.com/nqcontent.cfm?a_id=1041&tt=bcbf

آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه