pt

چهارمین جشنواره تجسمی فجر گسترده‌تر برگزار می‌شود

۱۷ مهر ۱۳۹۰


چهارمین جشنواره تجسمی فجر گسترده‌تر برگزار می‌شود


مدیر کل مرکز هنرهای تجسمی گفت:چهارمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر در رشته‌های بیشتر و گسترده‌تری نسبت به دوره‌های قبل برگزار می‌شود.
محمود شالویی با اشاره به جامعیت و گستردگی جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر عنوان کرد: چهارمین دوره جشنواره فرصتی را برای رقابت همه رشته‌های هنرهای تجسمی فراهم کرده است و رشته‌های مجسمه‌سازی و تصویرگری که در دوره قبل جشنواره حضور نداشتند در این دوره اضافه شده است.
مدیر کل مرکز هنرهای تجسمی، بخش ویژه «بیداری اسلامی» و بخش فیلم درباره هنرهای تجسمی را از بخش‌های جدید جشنواره فجر امسال خواند و گفت: بخشی از آثار جشنواره در تمامی استان‌ها به نمایش گذاشته می‌شود و منتخبی از آثار کاریکاتور،عکس و پوستر در چند کشور دیگر نیز ارائه خواهد شد که این گستردگی و فراگیری سبب می‌شود طیف وسیع‌تری از علاقه‌مندان و مخاطبان از نمایشگاه آثار جشنواره بهره بگیرند.
وی یادآور شد: جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر مهمترین و فراگیرترین رویداد هنرهای تجسمی است که همه رشته‌های هنرهای تجسمی را دربرمی‌گیرد و هنرمندان از سراسر کشور می‌توانند آثارشان را در جشنواره شرکت دهند و به نظر می‌رسد با توجه به روند صعودی استقبال از جشنواره در دوره‌های قبل، امسال آثار بیشتری به جشنواره ارائه شود.
چهارمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی، نگارگری ، سفال و سرامیک ، پوستر ، عکاسی ، کاریکاتور، مجسمه‌سازی و تصویرگری 10 بهمن تا 14 اسفندماه برگزار می‌شود.

آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه