ادامه تاریخ تولد : ۰۴ آبان ۱۳۶۴
شیما عطاری، متولد 1364 در مشهد است.

او تحصیلات کارشناسی خود را در رشته معماری از دانشگاه زنجان به اتمام رسانید. او همیشه به طراحی و ساده سازی محیط پیرامونش علاقه داشت و همیشه دفتر های طراحی اش الهام بخش اطرافیان بود.

روزی مدیر گروه رشته معماری آقای دکتر صادق فلاحت، به او گفت که شاید جای اصل و فرع را باید در زندگی تغییر دهد و به جای ادامه رشته معماری ، به تحصیل در رشته تصویرسازی بپردازد.به پیشنهاد و پیگیری آقای فلاحت، شیما، خانم راشین خیریه را در تهران ملاقات کرد و با دنیای تصویرسازی آشنا شد.

علاقه او به دنیای تصویرسازی سبب شد تا در رشته کارشناسی ارشد تصویرسازی در دانشگاه آزاد تهران مرکز ادامه تحصیل دهد و پس از فارغ التحصیلی به فعالیت در این رشته بپردازد.

شیما ، علاوه بر همکاری با مجلات کودک، و چاپ چندین کتاب با ناشران داخل و خارج از ایران، به فعالیت در زمینه هنر شهری و سرامیک نیز مشغول می باشد و از دانش معماری خود در تلفیق با تصویرسازی نیز بهره می برد.

یکی از تفریحات روز مره او تصویرسازی با لکه و اتفاقات پیرامونش است .ممکن است شما هم او را در خیابان در حال عکاسی از یک دستمال مچاله شده روی زمین، رنگ ریخته شده دیوار ، آدامس چسبیده به زمین ببینید.اما نگران نشوید، او چیزهایی می بیند که بعد از به تصویر کشیدن ، شما را هم شگفت زده خواهد کرد.

اودر جستجوی تجربه های جدید است. دنیای او سرگرم کننده و پر از خلاقیت است.

او به تدریس تصویرسازی علاقمند است و آرزو دارد بتواند بازی ها و کتاب های شگفت انگیزی برای کودکان سرزمینش تولید کند.

او در اوقات فراغت خود کارهای متفاوتی انجام می دهد: کتاب می خواند، برای کودکان داستان می نویسد، پیاده روی می رود، شنا می رود، سفر می رود و یا دوستانش را ملاقات می کند.
وب سایت : http://www.shimaattari.ir
ایمیل : shimaattary@gmail.com
ارنب
ارنب
زرافه خیالی
زرافه خیالی
دانه
دانه
داستان اسباب بازی ها
داستان اسباب بازی ها
عروسی گنجشگ ها
عروسی گنجشگ ها
آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه